BYD, Avrupa pazarında yükselişe geçti!

BYD, Avrupa’da Yükseliş Trendinde

Çin merkezli elektrikli araç üreticisi BYD, Avrupa operasyonlarını baştan sona yeniden yapılandırdı. Şirket geçmiş stratejik hatalarından ders çıkararak satış ağını genişletti ve yönetim kadrosunu güçlendirdi.

BYD, Avrupa Pazarında Yükseliş Trendine Girdi

BYD’nin Avrupa’daki yatırımları; bayi ağı eksikliği, yerel yöneticilerin yetersizliği ve hibrit modellerin eksikliği gibi nedenlerle beklenen başarıyı getirememişti. Ancak 2024 yılı sonunda bu eksikliklere yönelik ciddi adımlar atıldı.

Avrupa’daki yeniden yapılanma süreci, Stella Li’nin göreve başlamasıyla hız kazandı. BYD, kısa sürede bayi ağını genişletti ve Stellantis gibi büyük Avrupalı üreticilerden deneyimli yöneticileri bünyesine kattı. Almanya operasyonlarının başına Maria Grazia Davino, İtalya için Alessandro Grosso ve İspanya için Alberto De Aza gibi isimler getirildi.

WhatsApp, Otomatik Çeviri Özelliği Sunacak!

WhatsApp, otomatik çeviri fonksiyonu sunmaya hazırlanıyor. Bu yenilik, kullanıcıları şimdiden heyecanlandırdı.

Ayrıca, Avrupa stratejisinde tam elektrikli modellerin yanı sıra hibrit araçlara da ağırlık verilmeye başlandı. 2024 yılında Avrupa pazarında yüzde 2,8’lik paya ulaşan BYD, 57 bin araç satışına imza attı. Alınan önlemlerin ardından ise, 2025’in ilk çeyreğinde satışlar 8.500’den 37 binin üzerine çıkarak dikkat çekici bir yükseliş gösterdi.

BYD, Almanya’daki bayi sayısını da 27’den 120’ye çıkarmayı planlıyor. Çin’de 2024’te 4,2 milyon araç satarak Tesla’yı geride bırakan BYD, Avrupa’da ise hibrit destekli yeni stratejisiyle pazar payını büyütecek.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce BYD’nin yaptığı yeni yatırımlar uzun vadede başarı getirecek mi? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.

Related Posts

Apple akıllı gözlükler için yeni bir çip geliştiriyor

Özellikle Meta gibi gözlüklerin piyasada yer almasının ardından harekete geçen Apple, sanal gerçeklik gözlüğünün ardından hem arttırılmış gerçeklik destekli hem de daha sade modeller üzerinde çalışacak.

Türkiye’nin sosyal medya tablosu: O uygulama 58.4 milyon kişi ile zirvede

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’deki internet ve sosyal medya kullanımına dair çarpıcı verileri paylaştı. “Dijital 2025 Türkiye Raporu”na dayandırdığı açıklamasında, sosyal medya kullanıcı sayısının 58,5 milyona yükseldiğini belirtti.

Netflix kalan son interaktif içeriklerini platformdan kaldırıyor

Netflix, Black Mirror: Bandersnatch gibi interaktif içeriklerini kaldırmaya başladı. 12 Mayıs’tan sonra bu içerikleri platformdan izlemek mümkün olmayacak.

WhatsApp’tan gelen o mesajlara sakın tıklamayın: Bilişim uzmanından kritik uyarı

Türkiye Bilişim Derneği (TBD) Başkanı Kenan Altınsaat, vatandaşların elektronik posta (e-posta) veya WhatsApp üzerinden kendilerine ulaşan hatırlatma veya reklam linklerine doğrudan gitmek yerine, kendi internet tarayıcılarını kullanmalarının daha doğru olacağını bildirdi.

Elektriği taşıyabilen bakteri keşfedildi

Bu bakteri, vücudundaki nikel liflerle elektron taşıyarak enerji devrimini başlatabilir. Bilim, bakır tellerden çok daha ilginç bir alternatife işaret ediyor.

ABD Adalet Bakanlığı, Google’ın reklam imparatorluğunu parçalamak istiyor

ABD Adalet Bakanlığı (DOJ), teknoloji devi Google’a karşı açtığı antitröst davasında önemli bir eşiği daha geçti. Mahkeme, şirketin dijital reklam teknolojileri alanında rekabete zarar verdiğine hükmetmişti. Şimdi ise gözler eylül ayında …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir