BMW, Yapay Zeka için ByteDance ile İşbirliğini Derinleştiriyor

BMW, Yapay Zeka Alanındaki İşbirliğini ByteDance İle Derinleştiriyor

Alman otomobil üreticisi BMW, pazarlama ve müşteri hizmetlerinde yapay zeka uygulamalarını geliştirmek amacıyla TikTok’un sahibi Çinli teknoloji devi ByteDance ile stratejik bir işbirliği içine gireceğini duyurdu.

ByteDance’in bulut hizmet platformu Volcano Engine ile otomotiv pazarlama ekosisteminde yapay zeka uygulamalarını geliştirmeye odaklanan işbirliği, akıllı araba satın alma deneyimini iyileştirmek ve kullanıcılar için hizmet verimliliğini artırmak gibi hedefler belirliyor.

BMW’nin Çin’deki dijital inovasyon merkezi olan Lingyue Digital Information Technology Limited Şirketi, ByteDance’in gelişmiş büyük dil modeli teknolojisi sayesinde BMW’ye özel akıllı pazarlama araçları geliştirecek.

BMW Grubu Çin Bölgesi Başkanı ve CEO’su Sean Green, “Yapay zeka teknolojisini tüm iş alanlarımıza entegre ediyoruz. ByteDance ile derinleştirdiğimiz işbirliği, yapay zeka stratejimizin önemli bir adımıdır” açıklamasında bulundu.

Alman şirket, yaklaşık 460 yerel tedarikçi ortağıyla Çin’deki varlığını genişletmeye devam ederken, büyük dil modelleri, üretken yapay zeka ve akıllı ses etkileşimi gibi son teknolojilere odaklanıyor.

BMW, mart ayında Alibaba ve Huawei gibi Çinli teknoloji devleriyle yaptığı işbirlikleriyle yeni teknolojileri araçlarına entegre etme hedefini güçlendirdi. Şirketin Beijing, Shanghai, Shenyang ve Nanjing’de faaliyet gösteren Ar-Ge merkezleri, Almanya dışındaki en büyük Ar-Ge ağına sahip.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Xinhua / Güncel

Related Posts

Apple akıllı gözlükler için yeni bir çip geliştiriyor

Özellikle Meta gibi gözlüklerin piyasada yer almasının ardından harekete geçen Apple, sanal gerçeklik gözlüğünün ardından hem arttırılmış gerçeklik destekli hem de daha sade modeller üzerinde çalışacak.

Türkiye’nin sosyal medya tablosu: O uygulama 58.4 milyon kişi ile zirvede

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’deki internet ve sosyal medya kullanımına dair çarpıcı verileri paylaştı. “Dijital 2025 Türkiye Raporu”na dayandırdığı açıklamasında, sosyal medya kullanıcı sayısının 58,5 milyona yükseldiğini belirtti.

Netflix kalan son interaktif içeriklerini platformdan kaldırıyor

Netflix, Black Mirror: Bandersnatch gibi interaktif içeriklerini kaldırmaya başladı. 12 Mayıs’tan sonra bu içerikleri platformdan izlemek mümkün olmayacak.

WhatsApp’tan gelen o mesajlara sakın tıklamayın: Bilişim uzmanından kritik uyarı

Türkiye Bilişim Derneği (TBD) Başkanı Kenan Altınsaat, vatandaşların elektronik posta (e-posta) veya WhatsApp üzerinden kendilerine ulaşan hatırlatma veya reklam linklerine doğrudan gitmek yerine, kendi internet tarayıcılarını kullanmalarının daha doğru olacağını bildirdi.

Elektriği taşıyabilen bakteri keşfedildi

Bu bakteri, vücudundaki nikel liflerle elektron taşıyarak enerji devrimini başlatabilir. Bilim, bakır tellerden çok daha ilginç bir alternatife işaret ediyor.

ABD Adalet Bakanlığı, Google’ın reklam imparatorluğunu parçalamak istiyor

ABD Adalet Bakanlığı (DOJ), teknoloji devi Google’a karşı açtığı antitröst davasında önemli bir eşiği daha geçti. Mahkeme, şirketin dijital reklam teknolojileri alanında rekabete zarar verdiğine hükmetmişti. Şimdi ise gözler eylül ayında …